Hysteri bland små flickor

Hej!

Igår kväll gick jag på bio med Kajsa, vi tittade på "hur många lingon finns det i världen". Den var bra, om inte annat i utbildningssyfte.
När vi gick in på SF hör vi skrik och ju närmare kassorna vi kommer desto högre blir skrikena. Vi ser folk går ut ur en salong och alla ser väldigt berörda ut, en del gråter. Kajsa lägger en kommentar om att den filmen skulle hon också vilja se eftersom hon tror att det har varit någon skräckfilm!
Någon minut senare inser vi att det nästan bara är tjejer som går ut och att 90% är yngre tjejer, då var det "Justin Bieber filmen", Hahahaha!
Jag säger bara Oj, att den filmen har framkallat så många blandade känslor hos dessa små flickor. Dessutom blir det ännu värre när folk i salongen står kvar (trots att filmen är slut och eftertexten snart är likaså) och skriker rakt ut och är helt hysteriska. Kom igen, det är film...?
Nästan som "Johan Palm" varningen när han var med i idol, skillnaden var att dem tjejerna hade han framför sig på riktigt. Haha, jag och Kajsa dog ialf av skratt och det gjorde personalen på SF också.

Nu ska jag straxt iväg och jobba, längtar redan tills jag kommer hem. Känner mig fruktansvärt seg idag, trots att jag vaknade innan klockan. Men kände mig inte speciellt pigg för de. Konstigt nog... : )
Skönt med lön i morgon, skönt med fredag, desto mindre skönt att jag ska jobba hela helgen.

Blir helt tokig, jag har mail hela tiden om olika resor... Kan man avaktivera sådant? Annars sitter jag nog snart på ett plan igen mot Asien. Vore något... Kanske söka och börja jobba utomlands? Så jag kan få en hemlängtan till Örebro, eller ja till Sverige i alla fall...?
Hums...

Nehe, om jag ska gå och fixa de sista innnan jobbet kallar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0