Grillning och utgång...?

Hej!

Igår var det middag med tjejerna, vi käkade grillat. För gott...!
Sedan så gick vi över till J. på förfest, mycket trevligt. Tråkiga är att man egentligen ska fortsätta förfesta till det blir fest...? För sen när vi alla lämnade lägenheten blev ingenting sådär jätte roligt. Vi skulle till Strömpan, men fick besked av någon vakt att det nästintill bara var "utsläpp", så då gick vi till Satin. Det var första och förmodligen sista, shit vilket ställe. Så jäkla B! Hahaha... Men å andra sidan har jag testat det nu, men när uteserveringen börjar kanske det fungerar bättre, men "aldrig" annars...
Efter vår korta och långtråkiga visit där gick vi vidare men hamnade ganska snart hemma...
Jag hade ialf det jätte trevligt med mina brudar och alla andra trevliga människor.
Även om jag fick lust att puckla på två andra brudar. Blä.

Blir så irriterad. Säger bara, "gör som alla andra och kom över det". Det var evigheter sedan, men ändå något jag titt som tät antagligen alltid kommer få höra... Roliga är att alla säger, "varför? det kom verkligen så plötsligt från ingenstans". Yeeepa, antagligen var det så... Men vad spelar det för roll?

"Han kommer in, han har en pappa som en haj och kan inget annat vara än en sill. Glider runt och efterliknar en 'klåpar'fisk, men lämnar stället som en glad guldfisk."

Nehe ni gott folk, nu ska jag straxt iväg för att jobba. Har väl ingen större lust, förvånande va? Vem vill liksom inte jobba en lördag när solen skiner?

Tänkte nog såhär... Det får dyka upp lite bilder från Thai, en och en : ) Haha .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0