Glad!

Blir verkligen så glad! Det känns som att år 2011 blir bara bättre och bättre för varje dag som går. Bara hoppas att det håller i sig året ut.
Min resa till Thai var helt jäkla underbart bra! Längtar dock tillbaka till de livet, till alla människor och framför allt till solen. Tänkte senare berätta lite mer om själva resan.
Allt fortsätter i bra banor då jag kommer hem och har bokat in en resa till Holland. Åh, de landet är bara för härligt. Dock träder det inte i kraft förens sommaren, men jag ska ju hursom dit! Och Det, är de viktiga!

Har tillbringat stora delar av den här dagen med att städa och tvätta. Hade tänkt att vänta till våren med att lägga i mina nyinköpa körsbärs sängkläder, men när jag höll på att städa kunde jag inte hålla mig. Jag gillar dem verkligen!

Nu ska jag och Kesha snart iväg till Ikea och strosa runt lite. Det ska bli mysigt! Skulle behöva införskaffa mig ett nytt överkast, men vi får se om det får följas med hem eller inte... :  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0