Fredag utan ork.

Det är fredag och jag önskar att jag vore lite piggare.
Går på alvedon i hopp om att friskna till.
Har trots detta lyckats med att jobba.
Kvällen blir nog tillbringad med mina kära, kanske jag sticker över en stund till B.
Antar att jag inte är ensam om att ha vårkänslor....?
Är sjukt rastlös och skulle verkligen vilja ta mig utomlands, igen. Springa ifrån allt, bort till paradis och leva i lyx. Yummie.


Varför inte bjuda på en bild, som förmodligen är en av dem värsta som tagits på mig?!
Haha... Kul hade jag.
"103".
Tro inte att denna mössa/hatt är något seriöst nu!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Now we're talki'n!

2011-03-12 @ 10:33:07
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0