En toppen lördag

Eftersom min fredag "bara" blev halvbra, den blev ju halvt förstörd när jag kom till Satin. Då kan jag bara meddela att igår hade jag verkligen en perfekt utgång :) Haha..
Allt var impulsivt och det började med att jag och tjejerna satt hos mig, sedan från ingenstans bestämde vi oss att dra till Strömpis. Det blev riktigt lyckat, var väldigt mycket folk, även många som man kände.

Idag har jag jobbat, har varit lite halvsegt. Tog det lugnt på eftermiddagen och senare kom Kajsa förbi en liten stund, det var mysigt. Nu sitter jag här i soffan och snackar med trevligt folk.
Jobba imorgon.

Igår var Grandma så söt, hon vet att jag gillar och läsa. Det var någon välgörenhetsbok(?) med noveller, som hon hittade i någon affär, då har hon köpt den till mig bara för att hon vet att jag gillar läsa och för att hon är för söt! Haha.


Kommentarer
Postat av: Danielkl.com

=)

2011-03-20 @ 22:37:48
URL: http://danielkl.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0