Tankar om att skriva ut tankar

Har funderat en del... Skulle vilja dela med mig mina åsikter och tankar, just för att kunna få en slags feedback tillbaka eller få höra en annan tanke för att själv kunna hamna i andra banor.
Men så har det också slagit mig, att vissa saker går inte att berätta utan att få ha 'upplevt' det själv. I detta fall så bör man ha träffat personerna, sett omgivningen och veta hela bakgrunden. Vilket blev ett stort projekt, så får nog grubbla vidare i hopp om att komma in i ett "nytt" tankesätt.
Jag försöker vara klok, men känns som att jag inte riktigt vet vad det längre innebär, haha  : )


Kommentarer
Postat av: Lisa

Sv: Ojdå, jag har fan ingen koll på högstadiet ;)

2011-06-17 @ 14:04:24
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0