Hejdå i en vecka elr så.

Mycket riktigt, tidigare under dagen sa jag såhär "i värsta fall får jag väl gå och lägga mig vid 01:00". Mycket riktigt, nu är klockan ca 00:50 och jag har precis lagt mig i sängen och ska försöka sova. Kan bli svårt för det är fruktansvärt varmt i rummet mitt.
Därför det blev en så pass sen sömn (ska upp halv 5 i morgon(idag)) är för att jag har haft massor av ärenden att göra och hälften utav dem skulle jag göra igår, men fick förhinder, viktiga sådan dessutom.
Dagen har alltså tillbringats hit och dit, tvärs över stan osv. Tog en paus och gick och käkade med brudarna på Pitchers för att säga hejdå för några dagar.
Nu har jag packat klart och som jag förut skrev, precis lagt mig i sängen.
Åker till Holland om 5 timmar, weho! Underbart, älskar staden Amsterdam, älskar nog hela landet.

Måste bara berätta en sak, jag är rädd att ett gosedjur, en krokodil vid namn Raymond har tagit över hela vår värld. Igår åkte jag, Kajsa och Gustav ut till Lisa för att lämna honom, han får ju inte vara ensam när ja åker i morgon, host, host. Gustav lär ju tycka att vi är störda, men välkommen in i gänget, haha : )
Åkte även igår och badade med G & K igår kväll/natt, det var väldigt behagligt!

Lackar även snart ut på alla karlar här i världen, bara det att vi egentligen skulle sticka idag men det blev i morgon (dock tidigt som fan) är halvt som halvt skrattretande.
Planerna var att ev. åka till Varberg för att hälsa på Alex som nu, ikväll. Meeen nehe, drar i morgon, raka spåret till Amsterdam :D Glad jag är!

Blir lite ledsen i ögat när jag tänker på alla som i helgen kommer få se Iron maiden, Vill också! Så för er som går på dem, NJUT!

Skriver när jag är hemma, vilket blir nästa vecka någon gång. Bilder får ni då : )

Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0