En kanon fredag!

Det är lördag och jag är ledig. Jag är ledig både idag och imorgon, det känns väldigt skönt! Nästintill underbart! En hel helg, guld.
Gårdagen blev bättre än förväntat, hade en kanon kväll. Från att ha velat till och från (ges fel) så slutade det med en väldigt spontan och fruktansvärt rolig utgång. Vädret var väl inte det roligaste då det hade regnat hela dagen, men mot kvällen klarna det upp hyfsat bra.
Kändes som alla låg på "off" och var otaggade, pga vädret, men jag och Kaj satt hos mig, lyssna på musik och hade det gött. Drog oss till pitchers där vi mötte upp pojkarna, vi råka visst förstöra deras "grabbkväll", haha. Satt med dem och eftersom 3 av de skulle jobba som idag så var de lite misspepp på att dra vidare, men 'hoppsan sa' så hamna vi alla på frimis. Jag gillar inte frimis. Men jag hade det råå kul där inne.

Nu hoppas jag bara att Ges inte håller sina ord och vi gör denna lördag som för två veckor sen, wooh oooh we like it.
Så vad ska jag ta och göra nu när jag är ledig? Jo, jag ska inte göra ett endaste dugg, ska bara göra det som känns bra för stunden. Den senaste tiden då jag varit ledig har jag haft så många olika slags krav.
Ligger på min säng och funderar lite, är jäkligt trött. Blev sent igår, och jag kan verkligen inte sova så länge på förmiddagarna.

Något jag har märkt, om jag druckit alkohol så är jag alltid sugen på iskall mjölk dagen efter. Jag gillar inte ens mjölk, men då vill min kropp ha det. Mysko de där! Då behöver jag inte ens ha druckit mycket dagen innan. Men något i alkohoslen kanske slår ut något annat som gör att min kropp skriker efter kalcium, känns ologiskt, men men... Haha!
Så vad har jag gjort, jo jag har druckit över 1 liter mjölk, helt själv. Blää! Dessutom var det inte laktosfri så nu har jag lite kramper i magen, skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0