En förbannad sådan!

Jag är så jävla förbannad.
Har inte haft tiden för att ringa upp detta företag som nu är H&M, men det skall jag göra och det kommer inte bli kul för dem.
Det är nämligen såhär, förra månaden fick jag en faktura och det var på ett väldigt högt belopp, halvt som halvt förvånd tänkte jag såhär "det drar lätt iväg"/"har dem hög ränta?". Så jag betala in hela summan som dem krävde av mig, men visste att jag inte handlat för så mycket.
Denna månad fick jag en till faktura (har inte handlat något på över 1 månad), denna faktura hade ett ännu högre belopp som jag skall betala. Riktigt förbannad blev jag och känner att de är amatörer, hur fan kan jag få en faktura med ett högre belopp än månaden innan när man inte ens handlat något??
Så jag gick igenom alla räkningar, leveranser osv från H&M, vilket visar sig att jag dels har betalt 500kr för mycket (föra månaden) samt efter att ha räknat på alla räkningar, leveranser osv så påstår de att jag är skyldiga dem 2000kr?!?!? Det stämmer inte för 5 öre.
Så jag ska ringa dem, för hur kan man skyldig utan att handla...? Så efter all jäkla "undersökning" tycker de att jag totalt ska betala in 2500kr som jag aldrigg handlat för.
Fy i helvete vad förbannad jag är. Amatörer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0