Ögon!

Jag vet-i-tusan, men något har hänt med mina ögon. Ont gör det. Är inne på andra dygnet, dem är svullna det svider och dem varar. Mhmm, jag vet nasty!
Jag ser suddigt med det vänstra och tittar man på dem så är dem väldigt rödsprängda. Vet inte riktigt vad jag ska göra men hoppas det inte blir värre för vill inte se ut såhär när jag jobbar. Plus att det gör ont om jag petar vid dem så kan bli svårt att sminka sig, ogilla.
Slutpratat om mina ögon, nu ska jag gå och diska upp 150 glas från gårdagen.
Hade btw det kul! Blev lugnt från min del och desto värre för andra, haha : ) Skönt det med, speciellt eftersom jag mår bra idag och ska försöka mig på att resa Sverige runt för att hälsa på min Fao & Afa, hoppas bara det blir en liten bit utanför staden. Saknar dem. Nu vet ni det.
Som sagt, har 150 glas som bör diskas innan jag får sällskap... Jao,ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0