Lite smått och gott si sådär!

Och så är även snart denna vecka över vilket känns rätt så surt eftersom det var min enda lediga vecka. Nu är det tillbaka till jobbet, tillbaka till verkligheten, om det nu finns en sådan.
Önskar väl att jag vore ledig ett tag till, att jag kunde få vara lite oberoende när det gäller de mesta och bara göra det jag vill!
Jag ska sluta med det mesta, jag ska göra en prioteringslista som ska följas, jag ska "komma på" vad jag vill göra och sedan fullfölja det. Måste ha ett mål här i livet.

Jag har hittills haft en fruktansvärt bra sommar, helt ärligt har hela år 2011 varit makalöst bra, har levt lite uppe i det blå och bara njutit. Galenskap efter galenskap med nya erfarenheter.

Helgen som varit blev riktigt trevlig, även om jag känner att en ångest inom mig börjar krypa fram, vilket jag tycker att jag bör ha haft igår och INTE idag. Om jag ens bör känna denna ångest, jaja inte mycket att surra om.

Jag funderar lite, hur kommer man ur gamla vanor? Känner att en del grejer som skett under sista halvåret om inte mer än så, måste slutas att upprepas. (Oj vad jag älskar min svenska, skönt att det inte är något jag behöver ta hänsyn till ; ) ). Vet inte riktigt hur jag ska förklara, men tror det måste bli ett slut på det. Speciellt efter denna gång. Ja-ja, ni fattar nada och det är ungefär så jag också känner, vet ingenting längre, haha!



Kolla Kajsas leende, det fick mig att börja garva! Haha.

'

Midsommarafton.

'

Lättroad. Bäst.

'

Skön bild. Helt fascinerad över något som finns i K:s mun.

'


Ihopp om att få den ultiimata perfekta bilden.
Lyckades, NOT.

'

Kvällen hos Frank med G. (haha).


Kommentarer
Postat av: Sofie

Malin jag måste få lite bilder av dig! :D

2011-07-10 @ 21:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0