Lillebror blir stor

Idag är det den 29:e juli och idag fyller min Lillebror år. Han börar bli stor. Grattis!
Jag jobbar till 17:30 sedan är jag ledig i 2 dagar, halleluljah! Förstår ni den underbara känslan?
I morgon är det party crew med lite arbetskamrater m.fl. som gäller! Yihaa!
Just det, jag drömde i natt att jag var blond igen. Obehaglig dröm.
Längtar lite till 24/8, taskigt men sant. Haha : ) Fast samtidigt vill jag att det ska vara juli året ut, hösten är Okej, men jag avskyr vintern. Blää. Hade jag möjligheten hade jag nog bosatt mig typ i Asien på vinterhalvåren'a eller något i den stilen...Men ens plikter kallar, än så länge. Ska nog först göra mig av med dem! :)


Kommentarer
Postat av: The one and only Mariokart-kingen!

Hej sweety! Ville bara skriva att jag hoppas att allt är bra med dig! Jag har det UNDERBART här i USA! Tänker på dig!

Pussar och kramar!! :D

2011-07-30 @ 07:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0