Från besvikelse till andra sidan jordklotet.

Förvånad? Svar, NEJ! Besviken? Svar, Ja!
Skit samma, ska sluta att lägga ner energi på något som bara tar och tar men aldrig ger tillbaka, fast det är svårt när det handlar om sådant man trots allt struntar i alltid finns där.
Har haft två samtal med två utav mina hjärtan, mina favorithjärtan och det gjorde faktiskt min kväll. Bäst är dem, ibland är man dålig på att berätta sådant för sådanaa som faktiskt bör få höra det.
Jag bör vara taggad, fredag i morgon och "allt"... Fast känner snarare, "jahopp?" Ska dessutom jobba på lördag som INTE var planerat, men aja det tackar jag la för när kuvertet kommer hem i brevinkastet.
Varför känner jag mig så fruktansvärt omotiverad? Tror jag behöver lämna Örebro, Sverige för ett tag, på obestämd tid. Känner mig förvirrad, tror inte att min hjärna hinner med allt som händer, haha den går nog på högvarv.
Ringer någon och säger "Hej, vi sticker NU!", och faktiskt menar det, jag hakar, jag är på! Så känner du likadant, vi gört. Vi bara gööört. Skulle behöva det (vem behöver inte?) och lite nya äventyr vore inga fel. Göra det du känner för utan några bekymmer. Leva lite i det blå, ta vardagen och allvaret en annan dag. Mhmm... Behöver verkligen hitta tillbaka.
Ska sluta vara hej Mr negativ, ska sluta skriva sådana här jätte "hej förstår nada, depp malin" inlägg. Ja, ni förstår. Haha!
Det blev nog en ny utmaning, så tackar för mig och kryper ner i en uppvärmd säng : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0