Det som aldrig varit där, hur vet man att det finns?

Man håller saker och ting på avstånd, sådant som är förbjudet vill man aldrig ha i sin vardag.
Jag trodde inte att det var sant förens det var försent, jag har aldrig upptäckt detta tidigare men det fick mig å andra sidan att inse, bli "skärrad" inför verkligheten. Är det alltså det som händer?
Det jag såg ikväll var något utöver det vanliga, jag fanns där men om vi vore inom samma area hade vi då fastnat inom samma kvadrat och inte fattat ett skit?
Det var fascinerande men ändå otäckt att se detta i verkligheten. Kanske det får mig att tänka om...?
Hur berättar jag detta för någon med förtroende som aldrig var där och fick se?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0