Bakfull utan alkohol...?

Igår var det jag som gick ut nykter och jag kom hem nykter men varför är det då JAG som idag vaknade och mådde illa, hade rödsprängda ögon med stora pupiller som aldrig förr, ungefär som om jag gått på både det ena och det andra?!
Däremot var jag helt klar i huvudet förutom att jag skulle ha föredragit några fler timmars sömn, men jag klagar inte, jag hade nämligen rå kul igår!: )
Kvällen började hos Sofie, jag kom lite senare eftersom jag jobbat (bla bla bla), sedan skulle alla till frimis och jag kände att jag behövde anpassa mig efter Joel, Jocke och Robin eftersom jag skulle köra dem... Slutade med att vi allesammans stack till frimis, det var riktigt trevligt. Har hyfsat mycket folk ute, eller jag vet inte hur mycket det brukar vara på frimis eftersom det vanligtvis inte är ett favoritställe. Fast är de sommar, så är det! :) 
Nu ska jag straxt åka iväg och jobba och sedan efter blir det att träffa Partypatrullen och göra kvällen osäker, haha. Är dock inte så sugen på krogen, kanske blir det hemma fest? Vet ju i och för sig att någon fyller år idag och har krök, kan bli trevligt men måste i sådant fall först ta reda på om det är 27 eller 28 han fyller, kan ju annars bli pinsamt...! Jaja, det löser sig. Igår blev det lugnt (för min del) ikväll är jag sugen på att köra ALL IN!
Fast å andra sidan, är vi i farten är det ju redan party på höög nivå! ; )



Buckets, jag vill också ha sådana häääär jao!: )
Hahaha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0