8 ---> 22 .

Nu ska jag straxt iväg och jobba, slutar 19:30, sedan har är det iväg till Sofie för partypatrullen är på gång! Haha :)
Vet dock ännu inte ifall jag kommer delta i att dricka de alkoholhaltiga dryckerna. Slutar så pass sent att det kommer ta tid innan jag är på plats, och så jobbar jag i morgon.
Det är få som står ut med ett gäng tjejer i längden, jag har fått höra av pojkarna att 8 tjejer är ungefär (syns, hörs) som 12 personer (i nyktert tillstånd). Men om dessa 8 tjejer dricker alkohol, vad blir det då?? Ungefär som 22st? Haha : )  Eller är det så att pojkar bara är väldigt känsliga...!
Förstår inte alls vad de menar med att tjejer i grupp blir "sååå tjejiga". Hahaha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0