Vilsen och fundersam .

Vaknade för en stund sen av att solen lös på mig, samt att jag har en krampande mage med ständigt illamående.
Att solen skiner är väl underbart?! Jag säger bara vårkänslor.

Vet inte om det kan bero på att jag sovit för länge eller om jag bara vakna på "fel" sida, men känner mig vilsen och fundersam idag.
Tänker och tänker men allt känns fel. Något är inte rätt. Men frågan är vad?

F. åkte till England idag. Så var där en stund igår, träffade även brudarna.
Jobbade även igår, fy fasiken vad mycket folk det var - märks att det varit lön precis. Kul det skulle vara om man själv kunde känna så. Haha.

Ska iväg på släktträff sen, dock inte min egna släktträff så det ska bli en untmaning : ) Haha .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0