Vardagslyx.

Efter att ha strykit grej efter grej på min "att-göra-lista" så blev det till slut bara en grej kvar, vilket var att ha en riktigt myskväll med H. vi käkade Taco och så hyrde vi en film (vilket jag nästan aldrig gör, hyra film alltså), vilket blev riktigt lyckat onsdag-vardagslyx!

Förresten, jag gick till banken idag och tack-och-lov(!) så fick jag en ny "inloggningsdosa", så nu kan jag äntligen logga in på banken och betala räkningarna osv. Han gjorde min dag, haha.

Nu sitter jag här, är alldeles själv, men det är faktiskt ganska så skönt. Har fortfarande en stress inom mig, tror det kan bero på att det just nu händer mycket i min omgivning. De närmsta veckorna känns smockade med saker, dock så måste jag påpeka att det är alldeles för lite jobb.

I morgon ska jag spendera hela dagen på USÖ, får lite ångest eftersom jag lär vandra vilse. Även att det står till vilken enté port man ska till och vilken avdelning så när man väl kommer in så är det pilar åt alla fyra hållen och man fattar ändå inte vart man ska??? Jaja, det lär bli en spännande dag, eller inte.

Funderar på att krypa ner under täcket och drömma mig tillbaka till onsdagen jag hade för 2 veckor sedan, den var grym - om man säger så.

Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0