USÖ

Nästintill så har hela torsdagen spenderats på USÖ, det gick bra där. Har tagit prover (så känner mig som en välanvänd nåldyna), pratat med lite olika läkare gått igenom operationen osv.
Jag klarade dagen utan några svimproblem, för er som inte vet så har jag väldigt svårt för sjukhus, en byggnad jag aldrig självvalt skulle besöka, det tar emot även om ärendet inte handlar om mig, plus att mina ben lätt viker sig när blod står med på schemat. Det är just sjukhus... För tidigare när jag opererat mig, som på läkargruppen har det gått bättre, läkargruppen - capio känns inte lika sterilt, inte lika obehagligt.
Känns så skönt att operationen närmar sig så jag förhoppningsvis får slippa alltihop sen.
Om allt går som det ska, vilket jag hoppas/antar att det gör så ska det inte vara några problem alls att sedan få resa iväg.
Känns med andra ord som att februari kommer bli ganska så fullbokad.



För att lämna ämnet lite....
Satt igår och kollade igenom gamla bilder. Vilket blev mig påmind om mitt blonda hår, ibland saknar jag det.
Det var så långt... och EN gång väldigt friskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0