Toppen fredag på hög nivå

Fick verkligen en toppen fredag igår!
Antingen börjar man bli gammal eller har man kanske bara mognat...? Haha. Hur som, började kvällen hos J&N, då även Kajsa var med, sedan åkte hon och jag vidare till landet.
Älskar att man kan skylla på sina tvillingar eller små syskon som lika gärna skulle kunna heta Molgan.
Men det är bra att dem kan finnas där ibland. 
 
Kajsa lekte med sin nya och väldigt fina kamera igår, jo-tack! Det är inte så att jag gillar att vara med på bilder, det är snarare kameran som älskar mig. Haha! Och NU hotas det att läggas ut... Återstå att se.

Jobbet kallar så ska inom kort dra mig dit, kan ju vara en fördel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0