Stress måndag.

Denna dag har hittills inte börjat bra, skulle köra B. till USÖ idag som ska opereras, hade tänkt att vara ute i god tid och gå upp vid 8:30, vaknar 9:40 och är väldigt stressad. Hann inte att göra mycket av de som skulle göras.

Skit trött som jag är pallrar jag mig iväg för att hämta upp honom. Det stod på pappret att det skulle ta tid innan han fick komma in i operationssalen(?), då jag skulle så snällt sitta och vänta för att sedan köra hem honom, men allt gick väldigt fort och han försvann in ganska så snabbt. Satt där i 30,40 min innan en läkare kom och sa att jag kunde få åka hem och återvända om nån timma.

Så slutsats, kul att jag fick stressa iväg för att bara var borta i drygt 1 timma. Haha, kunde jag fått sova lite längre eftersom jag har sovit som en kratta i natt, har i sömnen sprungit runt på en flygplats, varit psykolog, kört rally. Ah, som ni märker har jag inte sovit så mycket, plus att jag vaknat till och från med en krampande härlig mage.

Dessutom tror jag inte att det är bra att utsätta mig med sjukhusmiljö eftersom jag lätt får kortslutning och känner mig allt annat än mänsklig.

Tack och hej!
Nu ska jag ta något mot min krypande huvudvärk, illamående och magont. Jippi!
Oj vad hel jag känner mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0