Otur

Hej!

Shit, tror fasiken inte att detta var min dag. Dock så har den i helhet varit bra ändå, har träffat B. och varit på marieberg, köpte inget speciellt med tanke på att jag är urpank! Köpte dock en söt "Pinga", ett gosedjur för 25 kr. Ska visa bild sen, lite senare.
Hur som, när jag skulle parkera och låsa bilen krånglar bilnyckeln och jag kan inte låsa bilen, sedan tappar jag bilnyckeln under bilen så får krypa på alla 4, vilket innebär att jag blev riktigt smutsig. När jag skulle skynda in på ica och handla EN grej, tar snabbkassan för att spara tid -tror ni inte att jag får "avstämmning/kontroll" och så finns det ingen personal, så får vänta i en evighet.
När jag kommer hem och ska logga in på banken, har noll koll på pengarna (av de få som finns kvar) så har min "inloggningsdosa" gått sönder, vilket innebär att jag måste till banken och föra över pengar och att jag får vänta i all evighet på en ny jäkla dosa!!
Köpte en ring, när jag kom hem ser jag att de gett mig en "ful" ring, den var kantstött så måste byta den.
Dessutom har jag haft ont i magen hela jäkla dagen.

Åh elände, elände!

Hur som, jag lever än så länge ialf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0