Mot månadens slut.

Ligger här och lyssnar på "Sexual Healing - Marvin Gaye", ihopp om att min krypvärk ska gå över. Går jag upp och går (som jag föredrar att göra när man får krypvärk) så får jag ont i magen, men sitter jag still för att smärtan i magen ska bli försvinna får jag fruktansvärt ont i benen. Så vilken smärta är skönast? 
Förresten så är denna låt väldigt skön.

Eftersom januari månad är på väg mot sitt slut så är det ju Hindersmässan nu idag och 2 dagar frammåt, så idag har jag faktiskt gått ett varv där och nästintill frusit ihjäl.  
Hade Kajsa som sällskap med mig, vilket var riktigt mysigt och ibland tackar jag gudarna för att man bor så relativt nära staden så man kan skynda sig hem, in till värmen.

Är också sådär för övrigt nyfärgad i håret. Måste ju vara fin i håret nu innan jag ska träffa min babe inför helgen. Haha, eller så var det bara så att det behövdes färgas med tanke på hur snygg min utväxt var. Sen att "blonda längderna" som jag kallar det "blonda-gamla-håret" för hade blivit så ljusa.
Fast snart är allt av det gamla bortklippt. Weho .

Blev även idag positivt överraskad. Sånt gillar jag.
Men överraskningen i sig var inte lika glädjefylld som för några månader sen. Fast det är bara bra!
Bra, bra, bra Malin! Gilla dig själv nu. KLICK, så var gilla-knappen tryckt och fick njuta i ca 2 sek.


Sen en sak till, hur fula bilder kan man inte göra i webkameran?
Såklart ni vill se och jag visar mer än gärna upp dem också.
Varsegoda!




 


Säg inte nu att ni inte ser någon skillnad. Kanske blir ledsen då..., Eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0