Mitt konstiga glädjeköp!

Ni som brukar läsa all gojja jag skriver, ni vet att jag för några dagar sedan, att jag skrev halvt hysteriskt om en grej jag köpt som "Var såååå bra", jag skrev dessutom att jag skulle visa er när jag fått hem det.
Jag fick en del av det jag beställde idag, har lite kvar att få och så var det en annan grej som jag köpte i samma veva men som jag nu har haft ett tag men "glömt bort". Vilket för övrigt var en kamera-under-vatten-väska, får visa er en annan dag.

Men Tadaaa....!


Weho, jag beställde lösögonfransar. Som ni ser är de fruktansvärt långa, så pass långa att de inte ens ser mänskligt ut. Snarare hysteriskt. Finns väl egentligen inte så många tillfällen som det är "okej" att använda dessa.
Såå, varför har jag köpt dem??
Jo, för att jag kunde inte välja mellan dessa, ett par vita (en annan modell), så jag beställde båda! Ett utav paren ska jag använda i sommar när jag åker på Sensation! DÅ är det ta-mig-fan "okej" att använda dessa.
Haha, hoppas bara att man får biljetter : ) Annars kommer jag ha två par hysteriskt långa, onaturliga ögonfransar ligga i byrå lådan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0