Känsla

Jag brukar egentligen inte vilja skriva ut för mycket här, även om det ibland är lite för lätt eftersom med några tryckningar så har man lyckats bilda en mening som lätt blir till meningar och utan att tänka sig för råkat "publicerat".
Men just nu skulle jag inget hellre vilja än att skrika rakt ut, en bubblande känsla inom mig som bubblar till och jag börjar skratta och le, en ovisshet som jag inte har en aning om vart det kan leda eller om vad som ska hända härnäst, spänningen och den frustrerande maktlösheten, du kan gå över eld och vatten, du är stark och inget kan bryta ner dig, den otroligt sjuka känslan som kan ta över ens kropp och vända allting ut och in. Det är magiskt, den är magisk!
Man kan kalla det vad man vill, jag skulle nog säga ordet kärlek.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0