Kan jag ha gått och blivit senil...?

Ska alldeles straxt ut mot bilen för att sedan åka iväg och jobba. Är inte alls lika seg och trött som jag var igår morse, däremot har jag vaknat var och varanann minut för det har regnat.
Men jag klagar inte för det, ska bara jobba några få timmar sen får jag sova hur mycket jag vill, om jag nu skulle vilja det!
En söndag som denna kan nog ändå vara bra att hålla sig sysselsatt, annars kanske min hjärna börjar gå på högvarv, eftersom har man väl börjat med att tänka, analysera är det svårt att få stopp på det! Vill inte att den börjar koka, har ingen hjärnglykol kvar.

Förresten, kan man vara blivande 20-åring och senil? Under de sista månaderna vet jag inte vad som hänt, men mitt närminne är totalt ur banan, när jag ska säga något så försvinner orden innnan jag hunnit berätta dem och jag kommer inte ens ihåg vad vi snackade om. Läskigt!
Och nu, jag kom först inte på vad jag gjorde igår?! Fick tänka efter och specificera vad som hände igår och vad som hände en annan kväll. Då kan jag ju även meddela att det var inga minnesluckor p.g.a. alkohol! Igår var jag nämligen förd bakom ratten min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0