Jag har gjort det igen!

Det är äckligt lätt att klicka runt på olika sidor, lägga fina grejer i "varukorgen", några klick och ett paket är påväg mot dig. Siffror är bara siffror på skärmen och man tänker inte alltid på att det faktiskt ska betalas.
Nu har jag råkat gjort det igen, jag har klickat runt och nu ligger jag och inväntar på mina fina små paket, kanske de dyker upp om 2 veckor...? Weho. 
Känns dumt, behöver faktiskt spara varenda korvöre, men så var det så lockande och jag kunde inte motstå frestelsen att få klicka hem de fantastiskt fina sakerna.
Det jag "råkat" beställt nu är en grej som jag blivit smått beroende av, en onödig grej som ändå är så fruktansvärt kul!
Exakt vad det är säger jag inte, men jag tänker lägga upp bilder när de har dykt upp i brevlådan.
Håll ut!
Fast måste försvara mig själv, kommer faktiskt få användning utav detta, och det var billigare, smidigare att göra såhär än att vänta, hur som jag kommer behöva dessa grejer i sommar, speciellt 2 juli om allt blir som vi beräknat.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Cdon? Haha. :P

2011-01-17 @ 14:30:55
URL: http://lisakrause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0