Insperation

Efter att ha jobbat och varit iväg och tränat så känner jag mig helt slut i kroppen, vet inte om jag håller på bli sjuk igen (är ialf genomförkyld), har ialf ont i kroppen och att klättra runt i en bil så att man sträcker ljumsken gör väl inte saken bättre. Dessutom råkade jag vinkla foten fel så har skit ont i den med, som en vrickning?!
Men trots att jag känner mig helt slut osv så känner jag mig kreativ ikväll. Skulle vilja göra något... Vet bara inte riktigt vad. 

Har precis sorterat upp de senaste räkningarna och andra viktiga papper som jag bara lagt på hög, som nu sitter fint i olika pärmar.
Nu ska jag lägga mig på sängen och läsa igenom en bunt andra papper som kan vara bra att kunna inför denna vecka.

Tjoolahopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0