Hummer time!

Jag förstår inte riktigt, vart tar all tid vägen?
När man jobbade heltid eller gick i skolan hann jag med mer än de dagar som jag idag är ledig?!
Hur som, har jobbat lite denna vecka och i onsdags vilket var trettondagsafton så gick jag ut med mina vänner. Efter en miljard samtal så hamnade vi allihopa på strömpis. Hade en fruktansvärt trevlig kväll, träffade många andra vänner och bekanta!
Dessutom var det riktigt kul att några som vanligtvis inte brukar följa med ut hängde på i onsdags!

Hela trettondagen blev spenderat ute på landet, det var längesen en hel dag blev spenderad där ute. Jag lärde K. att käka hummer, haha så söt när hon försökte men misslyckades och inte riktigt förstod hur man skulle göra.

Kvällen igår blev tillbringad med vänner och familj, var hemma hos B. vi kollade på film eftersom att han åkte idag. Mys på de!


Hej kompis!
Min goding som jag käkade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0