Höll på att kasta datorn i väggen!

Nu är jag glad igen. Det var nämligen såhär, igår kväll när jagh skulle plocka lite med datorn, bl.a. skriva ett inlägg här och göra lite andra små grejer så upptäcker jag att den inte kan ansluta till mitt trådlösa nätverk. Jag "felsöker" problemet och får upp att mitt trådlösa nätverkskort är trasigt. Blir irriterad men tänker att det bara är lite trassel med modemet, stänger av datorn och skulle ta tag i problemet idag.
Så innan jag åkte iväg för att jobba testade jag igen, men det var samma problem då! Arg och ledsen åkte jag iväg och tyckte synd om min dator och kände bara att det inte just nu är rätt läge med en trasig dator.

Efter jobbet när jag kommit hem så fick jag höra att det har krånglat med själva "internet", testade att dra ur alla sladdar ur modemet, startade om skiten och vips så kan jag sitta här vid min älskade dator igen.
Ens dator är nästan ens bästa vän. Haha!

I morgon är jag ledig, ialf som det ser ut just nu, sedan blir det jobb hela helgen. Blir så glad av vissa arbetskamrater, dem som gör ens dag!

Direkt efter jobbet åkte jag iväg och tränade, det var kämpigt idag och jag är helt slut i benen, men guud vad det var skönt. Tror jag kommer slockna tidigt ikväll... Blir skönt det.

Känns som att min almanacka är proppat med väldigt många notisar där det står saker som måste göras, men när jag kikar efter är det inte så mycket som jag tror.
Så  jag skulle vilja skriva, i morgon ska jag utreda väldigt många ärenden men när jag tänker efter kan jag bara komma på 3 st och i huvudet känns det som 103 st....



Nu är jag glad igen. Min dator är hel igen utan att ha varit trasig! : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0