Finans

Kvällen igår blev lugn och den tillbringades med tjejerna, vi satt hemma hos P. och spelade spel, det blev Finans. För er som inte vet, det är ungefär som Monopol, men enligt mig mycket roligare!
Konstigt nog blir detta alltid en tävling mellan mig och Lisa, har varit så sen vi var små. Ingen av oss tål en förlust i just Finans.
Kaxig som jag är så börjar med att alltid säga att jag ska vinna, för helt ärligt så är jag grym på detta spel, självsäkert och sant!
Visst jag vann, men det allra roligaste var att Lisa kom sist. Hon gick i konkurs ganska så tidigt i spelet, hahahha Går inte att förklara såhär i efterhand, eller om man inte är insatt i spelets regler, men när nästan allt var köpt ägde hon ännu inget.
Jag är väldigt dålig förlorare men jag är även en urkass vinnare! Fast som jag skrev, det roliga var att Lisa loosade så jäkla stort.
Haha, töntig som jag är så började jag skratta en kund i ansiktet idag när jag satt i kassan bara för att jag började tänka på gårdagens spelomgång. Nu vill jag dessutom ha revansch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0