C.S is back!

Nörd.Nörd.Nörd.

Ja, vad ska man säga?!

Ni som enligt dem på mitt jobb lever sitt liv som en 40 plusare och läser tidningen varje morgon och allra helst till frukostmackan, ni som gör det, ni vet vad det stod i morse!
Och för er som inte gör detta kan jag gladligen berätta, Conny is back! Hahaha...
Bra va? Detta gjorde min och många andras dag.

Dessutom gjorde detta inlägg speciellt 2 personers dag, gjorde så de fick skratta ialf, eftersom de tycker jag är ganska så underhållande när jag skriver så glatt om Conny. Den bjuder jag på!  ;) Hahaha!

Fast helt ärligt, så känns det riktigt kul!

Och för er som tycker jag har blivit freak gällande hockey, ni har fel. Hockey har alltid varit den roligaste sporten när man ska titta på den. Allt började redan som liten... Sådant brukar hålla sig kvar, vilket det i detta fall gjort.   : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0