Bakis utan alkohol...?

Nu har jag precis kommit hem efter några timmars arbetande.
Känns som att någon har kört över mig och sedan backat tillbaka för att vara på den säkra sidan. Jag känner mig helt vajko-tajko i huvudet, ungefär som att jag festat i ett dygn, eller åtminstone varit ute och festat hela natten som var, en blandning av bakis eller håller-på-att-bli-sjuk-igen. Men jag kan ju inte vara bakis utan att ha förtärt alkohol... Med andra ord är min energi på låg nivår ikväll, alla rörelser ska tänkas igenom en extra gång innan dem genomförs, ALLT för att vara på den säkra sidan.
Men men, det är lördag och jag ska ut till P. senare ska jag träffa tjejerna och kanske utmana dem i en spelomgång i Finans. Spelet som står mig så nära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0