2011

Detta blir första inlägget år 2011.
År 2011... Det låter så stort på något sätt.

Min nyårsafton blev riktigt lyckad. Jag brukar annars resonera att nyårsafton är vilken dag som helst, förutom att "alla" super som svin, vilket jag tycker man i sådant fall kan göra vilken dag som helst på året, om man nu tycker det är kul. Varför just dricka bara för att det är nyår?
Så med andra ord så är denna dag inget "wow" i mina ögon, men jag måste nog säga att min nyårsafton 2010/2011 är en utav dem bästa jag haft! Exakt vad det var som gjorde den till en tiopoängare vet jag inte. Men helt klart är det den bästa jag haft (om man bortser från man var lite, under 10-12 år bla bla bla...) Kanske att det blev plusgrader under natten? Haha

Den bestod utav middag med vänner (traditionellt, tre rätters bla bla bla) sen så utformades det hela till någon sorts förfest(?), vi smällde raketer (också överskattad, haha men det kan vara fint), in i värmen, sedan så gick vi allihopa på en privatfest hos S & C, mycket trevligt med mycket trevligt folk.
Det kom även lite vänner som man inte träffat på länge som var mycket trevligt.
Nyårsaftonen blev perfekt och det krävdes inte mycket.

Så finns det några nyårslöften? Jag och några hade en livlig diskussion igår och resulterade i att ingen av oss har några höga mål, men jag har under en längre tid känt panik, stress över att dagarna, veckorna, månaderna och åren går så fruktansvärt fort, jag vet inte riktigt vart tiden tar vägen... Det är liksom över ett halvårsedan jag tog studenten!! Vilken känns som igår.
Så därför har jag en tanke, ett slags löfte, att jag ska föra dagbok hela år 2011 för att kunna kolla tillbaka januari 2012 vad som hänt år 2011, när jag förmodligen kommer undra samma sak då - vart tog år 2011 vägen och vad har jag gjor?? Haha, kan bli intressant det här.

Nyårsdagen blev en sköning och idag har jag jobbat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0