Underbar start på dagen... Inte.

Oh shit.
Detta var/är min lediga dag, min lediga dag då jag får sova hur länge jag vill. När tror ni att jag vaknar? Jo, första gången vaknar jag vid 07:00, skyndar att lägga mig till rätta igen och somnar om ganska så fort, nästa gång jag vaknar är vid 8:00, är skit pigg och vet inte om jag kan sova något mer.
Ligger och halvdrar mig i sängen till kvart i 9.... Måste sedan ha tvärslocknat och vaknade sen 9:40, med huvudvärk dessutom. Jippi... Varför gick jag bara inte upp vid 8:00?
Nu har jag förmodligen sovit alldeles för länge. Blä.

Blir så fruktansvärt irriterad, har även vaknat till och från unde hela natten p.g.a. min super "härliga" hosta. Likaså har jag drömt som en tok, mer än vanligt och har då vaknat till med jämna mellanrum för att "lugna" ner mig.
Så med denna huvudvärk jag fick på köpet när jag sov för länge, samt en frustation, irritation tack vare alla jäkla drömmar som jag inte kan placera, så säger jag bara - Taack för den underbara starten på onsdagsmorgonen.

Känner mig jätte stressad inombords tack vare några utav drömmarna, inte blir stressen bättre när jag har en miljard saker att göra!
Ska nu ner i tvättstugan och börja där!

Hej på're, har inte tid med dig just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0