Tvillingar'na

Nu har jag precis ätit, oj vad mätt jag blev!
Käkade taco, vilket var riktigt gott, speciellt med all avokado och feta ost, mums.

Idag stack M&M på en liten tripp, så nu får jag återuppleva de härliga "norr" minnena, att återigen få vara själv i några dagar. Underbart.

Ska alldeles straxt åka till F:s jobb och lämna en grej åt honom, sedan tänkte jag dra mig hem, lägga mig på sängen, läsa och bara ta det lugnt tills jag somnar.... För skönt!
Är genomförkyld så känner att min ork nu börjar ta slut.

Har för övrigt jobbat hela dagen och när jag satt i kassan kom det en dam med en kundvagn, i vagnen satt en flicka på kanske 2-3år, det var en utav de sötaste ungarna jag har sett! Hon var helt sagolikt söt. Tyckte även att hon påminde om tvillingarna Olsen, när dem var små (och enligt mig var dem som bebisar ruggigt söta). Dessutom satt denna söta unge och ett riktigt charmtroll, vilket jag hann upptäcka under den korta stunden.
Men det komiska var, precis när jag tänker för mig själv om hur jäkla söt hon var så kommer det en vagn bakom dem och vad sitter där?! Jo, en edentisk liten flicka till. Jag förmodar att det var en tvillingsyster. Är det verkligen möjligt?
Haha, jag blev verkligen helt såld på dessa två ungar.

Nu ska jag åka iväg en sväng för att sedan ta plats och njuta av det tysta runt omkring mig. Älskar't!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0