Tjejerna på besök!

Hej!

Dagen blev ganska så bra ändå, trots min dåliga start på dagen. Har städat, tvättat, gjort ärenden över hela staden och så kvällen avslutades med tjejerna. De kom över hit och vi satt och bara mös! Har saknat Johanna jätte mycket, vi har inte setts på någon vecka, men fick tack och lov träffa henne nu ikväll.
Tidigare kom även Christian och Joakim förbi en stund.

Nu tänkte jag faktiskt snart bädda ner mig bredvid Ragge i sängen. Ska upp hyfsat tidigt i morgon, ska nämligen i morgon få en riktigt start på dagen, ska käka frukost på Java med bästaste Emilia.
Innan hon och jag ska ses tänkte jag dammsuga av det sista, röja undan innan M&M kommer hit.
Måste passa på och träffa Emilia, för sedan kommer vi gå om varann, när jag kommer hem så åker hon.

Tänkte även börja packa i morgon, bränna en cool skiva och ladda mp3:n med mycket bra musik. Att ladda den tar minst 1 timma, haha. Måste ju välja ut lite olika musikstilar, så det tar tid.
Om tiden räcker till så ska jag förbi pappa i morgon, måste hämta lite grejer som bikini, resväska och andra stuff.
Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0