Tiden bara försvinner!

Dagarna går och här händer det ingenting.
Men det känns som att jag haft något att göra exakt hela tiden, ändå hinner jag inte ens med hälften utav allt som ständigt står med på mina "att-göra-lista".

Denna dag har varit allt annat än händelserik, har inte gjort ett skit. Dessutom tror jag att jag håller på bli sjuk, är yr, halvt förkyld och ont i kroppen. Kan väl säga såhär, att det är INTE rätt läge och tillfälle just nu. Med tanke på att nedräkningen har börjat, sen sticker jag. Weho.

Min helg har varit bra, har hunnit med att jobba, hälsat på pappa och haft en utgång. Känns som det var evigheter sen jag var ute, det var dessutom längesen. Om man jämför med hur ofta det ibland kan bli.

Men jag kanske ska gå ut i köket och joina mitt sällskap, då Jonny, Niklas och Robert är här. Nu kom även Joakim och Christian över. Mycket trevligt!


I morgon ska jag jobba, så hoppas att jag kan somna någorlunda tidigt med tanke på att klockan ringer 04:40 Weho, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0