Nyfriserad

Hej, hallå där!

Blev idag nyfixad i håret, dock bara klippning. Det var välbehövligt, blev bara så jäkla kort! Men det var förväntat, måste få bort "allt-de-blonda", men jag är verkligen på god väg. Har kanske ynka 5 cm kvar nu, och de ryker nästa gång.
Klippte till "luggen", den blev riktigt kort och de andra håret blev också väldigt kort. Fast nu är det genomklippt och gud vad skönt det är.
Direkt efter mitt besök hos frissan åkte jag till jobbet, jobbade till 19:15, hem - fixa och trixa med lite små plock. Nu har jag precis pratat bort 1 hel timma av kvällen, men det kan behövas ibland när man inte ses så ofta.

Tänkte väl snart krypa ner, vet inte om det är tack vare min förkylning, men börjar redan att känna mig ganska så trött.

I morgon är jag ledig och har mer eller mindre tusen olika ärenden som måste uträttas. Usch, blir trött. bara jag tänker på det.

Åt precis en avokado, nu någon minut efteråt känner jag hur det börjar klia i halsen och känner mig tjock i halsen, lite små svullet si sådär.
Kan jag ha fått en allergisk reaktion? Bara sådär?? Har ju hänt när jag äter melon... Men avokado? Min älskade avokado. Hoppas det ger sig snart... Annars kanske ja ska försöka göra något åt det?!




Kollar och jämför man mitt hår med denna bild kan jag väl säga att jag nu har väldigt kort hår...
Vill ha tillbaka det långa håret.
Snart så, Snart så Malin  : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0