Min humor får endast delas med mig själv.

Hahahah, läste precis igenom lite sms som skickades hit och dit i helgen som var.
Tänkte väl sammanfatta med att man kanske ska testa att stänga av telefonen lite oftare, typ varje helg?(!)

Detta låter bara helt fel, men jag skiter i det för att jag kan inte rå för det, men fy fan vad rolig jag kan vara ibland. Hahahah, nu blev allt ännu roligare.
Hade jag mod, tid och vilja så hade jag förklarat allt, visat och helt enkelt delat med mig, så ni kan få en förståelse.

Var bara tvungen att skriva av mig det.
Läste runt lite precis och började skratta högt åt den sjuka kvällens händelser, så var tvungen att ringa upp Kaj. och berätta, för att få lite medhåll. Hahahaha... "Klick".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0