Kommer bara närmare och närmare...

Med tanke omständigheterna så har det gått bra att jobba idag.
Däremot ligger jag just nu på sängen och har fått världens huvudvärk och är helt slut i kroppen. Tur att det hela ialf är på bättringsväg!

Blir lite frustrerad över hur lätt det är att klicka runt på nätet, lyckades beställa hem lite nya grejer. Sådant jag tänkt köpa (som jag "måste" ha), men som i min planering skulle få vämta tills jag kommit hem från utlandet. Men kunde inte låta bli, så vad har jag denna gång klickat hem?
Jo, lite sängkläder (både påslakan, örngott och underlakan - välbehövligt), ett par skor som jag tittat på under en längre tid, sen vet jag inte ifall jag råkade klicka ner en väska(?!) eller om jag tog bort den. Hur som, får grejerna förhoppningsvis redan nästa vecka, ska bli spännande och se!

Kan väl bara si sådär för övrigt berätta att jag blir så jäkla peppad och tycker det är riktigt kul när jag kollar min mail och har fått mail var-och varannan dag från resebolaget där dem "peppar" en inför resan, ger en information och berättar ifall man vill ha tips o råd, osv. Dessutom fick jag brev/kataloger idag ifall man vill shoppa i taxfreen osv. och vad vill jag säga med detta?
Jo, att jag blir positivt påmind hela tiden om att min kommande resa kommer närmare och närmare. Känns sjukt att den snart blir av, det känns fortfarande väldigt långt borta. Ojojoj, vad jag ser fram emot detta! : )

Nehepps, nu ska jag ta mig en funderare om varför vi alla människor är så otroligt lika men ändå så pass olika. Det låter brett och djupt, perfekt för min hjärna, då får den arbeta lite grann.
Kan nämligen inte släppa en del saker, så nu ska jag fundera lite kring detta. Kanske ska skriva ner min slutsats så jag har något att blicka tillbaka till.
Sedan ska jag sluka ner mig i boken som jag för tillfället läser.

Förresten, ligger just nu och betraktar mina små, jätte-jätte-JÄTTE söta och framför allt fina ljuslyktor som hänger i mina 3 fönster. Ska nog fylla upp med 2st till.
Mycket krimskrams, men gud så fint det kan vara och det passar så fruktansvärt bra in i min värld, ialf i min omgivning, haha : )

Känns som en bra dag, en bra kväll.

Nehe, hinna med detta nu innan det är dags för att sova, i morgon ringer klockan 05:10 - Jippi : )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0