Jag suger.

Har jag sagt att jag gillar C.S....? Gillar är kanske lite svagt... Besatt? Haha

Hoppas du förstår vad jag menar och inte vad jag skriver.

Förresten, förut när tjejer'na var här, återberättade Lisa på nyår när vi alla 4 hade stängt in oss i ett och samma rum för att sova, då jag säger innan vi släcker lampan;

J - Lisa, sträcker du uppp din arm i luften...?
Lisa - Eh.. Ah... Okej..?
J - Bra, då släcker jag, men då har vi ändå ljus en stund till, tack. Godnatt.

Haha, förlåt Lisa... : ) Men för er som inte fattar ett ord vad jag försöker berätta, Lisa är ju inte den personen med världens mörkaste hy, det jag mena var att vi kan släcka alla lampor om hon håller upp armen eftersom då lyser det upp precis lagom i rummet : )

Förlåt & Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0