I morgon "händer" det.

Har precis lagt mig, känner hur fruktansvärt tunga mina ögonlock är. Men först tänkte jag skriva lite här och sedan läsa något kapitel innan jag släcker lampan.

Dagen på jobbet gick bara bra, tiden gick hyfsat fort förutom ca 2 timmar mitt på dagen (efter lunchen) då jag ännu en gång fick en sådan fin kramp-attack. Blir riktigt frustrerad, arg när jag tänker på att det inte ska vara så och att det finns en orsak till det hela som dessutom kan botas?!
Men skit i det nu, känns som att det är det enda jag klottrat denna nästintill värdelösa blogg med, ialf de sista inläggen.
Kanske jag raderar alltihop, kanske hela bloggen (som jag varit inne på tidigare i år), kanske den får leva ett tag till?!
Vad hände nu? Fick en känsla av att det jag skrev blev en negativ-klaga-på-text.

Efter jobbet åkte jag till Kajsa (precis som jag skulle) och fikade lite, eftersom hon fyller. Det var väldigt mysigt : )
När jag kom hem var min käre broder på besök och vi satt och surra ett tag.

Ligger nu i sängen och funderar på morgondagen, kom att tänka på att eftersom jag fortfarande är förkyld kanske det inte blir av. Fast så känsliga är dem väl inte?
Det är nämligen i morgon jag ska opereras (äntligen!), spännande, spännande.

Som jag säkert skrivit eller om ni varit kloka nog att räkna ut det så kommer februari månad bli väldigt hektisk! Det mesta är bara positivt.
Det är än så länge bara 1/2, en grej har redan "hänt" (Kaj fyllde) och redan i morgon är den andra...

Nu ska jag läsa innan det är dags för att släcka.
Jag återkommer här när jag har samlat ork till att skriva. Får se hur pigg jag är och när jag kommer hem till min käre beauty, datorn.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0