Gårdagen

Trots att jag var överspeedad, hade skakningar i händer och fötter som aldrig förr och oturen på min sida så blev gårdagen bra.
Lyckades lugna ner mig på jobbet och sedan därpå åkte jag och tränade, kunde dock bara göra det i 40 min, sedan satte de så härliga kramperna igång igen.
Kändes surt med tanke på att jag låg halvt sjuk förra veckan och det gav rubbningar i mitt träningsschema. Blä!
Men jag lovade K.F att jag ska sluta med mitt tränpsyk. Haha : ) Men blir ju stressad eftersom nu blir jag sjukskriven i 1 vecka, åker straxt därpå utomlands, så när ska det bli normalt igen? Haha .. TA EN DAG I TAGET MALIN!

Nehepp, nu ska jag snart åka iväg och jobba och sedan hem till Kajsa och fråga hur det känns att köpa sitt egna vin och inte vara tonåring längre.

Hej på're!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0