Fritte!

Har tillbringat förmiddagen med lite små ärenden, det gick väl ganska så bra! Var bl.a. inne och prata med personalen på "fritte" (inte mitt fyndiga nickname -utan deras egna, haha) och vad ska jag säga mer än att jag verkligen ÄLSKAR denna personal som jobbar där. De känns som människor... Ne, men om man t.ex. jämför med personalen inne på Kicks där det verkar vara ett KRAV att vara otrevlig och bete sig som en satmara. De på fritte är så ödmjuka, hjälpsamma, trevliga och de känns kunniga. Me like!

Sen köpte jag en ny body butter från Body shop som jag tänkte ta med mig när vi åker, köpte doften "shea", vilket är en av mina favoriter.
Så när stygnen och sådant är borta ska jag skrubba hela mig och sedan smörja in mig i den fruktansvärt goda shean.

Nu tänkte jag väl ta mig något ätbart till lunch, sedan försöka mig på en långpromenad, tänkte börja ner mot söder och om kroppen min orkar så fortsätter jag sen ner mot öster... : )

Förhoppningsvis blir det att gå på hockeyn i kväll så får inte ta ut mig helt och hållet nu.
Jag längtar tills jag får träna igen... Hade hoppats på idag, men nej, nej. Blä.


Hej på're!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0