Försöker mig på packningen.

Hm... Jag har ett litet problem.
Jag försökte precis börja packa, drog fram lite kläder, hygienartiklar, halva mitt apotek och allt annat som kan vara bra att ha med sig. Tankarna har gått "packa lätt, packa lätt", nu när jag tagit fram nästan allt jag tro mig behöva så upptäckte jag att min resväska är överfull. Haha... Så det där med "packa lätt" fungerade inte så bra, det roliga är att jag (enligt mig själv) knappt inte har med mig något, det är faktiskt sant denna gång!
Måste nog tömma väskan upp och ner, kolla igenom och packa om lite. Men orkar inte just nu... Har dessutom fått huvudvärk.
Kan väl även lägga till att resväskan är väldigt liten! Den blev nästa full bara jag åkte till London i höstas, då var jag också bara borta i 4 nätter. Hatar verkligen att packa och aldrig har jag varit duktig på att börja i god tid. Fast å andra sidan, packningen i sig blir ju inte bättre om du börjar packa 2 veckor innan du åker eller om du väljer att packa 2 timmar innan.
Har väl ärvt dessa gener av min käre far som varje gång packar kvarten innan han åker, haha.

Men vet bara när jag åkt till Barcelona med skolan, då vi hade samling 02:00 (om jag inte minns fel) och 23:45 började jag packa.. BRA DÄR MALIN. Men jag fick med mig allt :)
Sen kanske ja ska lägga till att det fanns andra grejer som lockade den kvällen... Höhö.

Nehe, slut på "kafferast", nu kanske ja ska kolla igenom min s.k. packning, mitt berg? Blää.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0