Finns ingen ork

Känner mig alldeles för rastlös för att försöka vila/sova, men är alldeles för seg/dåsig för att kunna göra något. Dessutom har jag ingen ork i kroppen.
Såå istället sätter jag mig här ett tag.
Har precis bokat biljetter för morgondagen då jag hade tänkt att gå på bio.

Ikväll ska jag ialf ta mig energi och åka till Kajsa, där hon ska ha tjejmiddag och fira att hon fyllt 20 år! Men när de andra går mot krogen så får jag vända hem till min lya. Haha! Fredagsmys i mitt egna sällskap. Det är sådana kvällar man önskar att det jag "hade" i veckan fanns kvar. Mystiskt det där...

Funderar på om jag ska försöka käka något, men har inge större sug efter något, känner mer att min mage snart börjar kurra lite genom att ge mig ett jobbigt illamående. Blää. Kanske göra mig en soppa?

Känner mig lite ledsen och det ser naket ut, nu när min rook är borta. Fan oxå. Dessutom är han som gjorde den bortrest så måste vänta till mars för att kunna sätta tbx den. Ännu mera blää.

Jaha nu plingar det visst på dörren, bäst att försöka ta sig upp och gå och öppna innan han/hon utanför hinner gå.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0