Citatboken nr 10

Hahaha , för er som inte vet "allt" (och jag orkar heller inte att förklara det här och nu) men fy fasiken vad roligt.

"Jag är som en mercedes - jag har verkligen allt"

"Nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor - komiker, har redan fått humor priset"

-
Är du orolig för morgondagen?
- Nee, faktiskt inte...
- ...
- Fast bara lite, för oväntat besök liksom.
- Ahaa...
- Då ska det bjudas på Gevalia, "vid oväntat besök" .



J - Åh, kolla megamind, vääärsta coola .
L - HAHA, när jag ser dem tänker jag på dig!
J - Aha, varför då??
L - För att dem har så stora huvud, som duuu!

- Tack för den, haha.
Inte så du mena men lät lagom snällt sådär i biokön.


Allt detta är interna skämt, för er så är det kanske pisstråkigt. Men för mig och mitt sällskap, för er som vad alltihop bakom detta så är det faktiskt skit kul . Hahaha  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0