Utöver det vanliga.

Hej och hå!

Idag är det lördag och jag har haft ont i huvudet sen jag vaknade i morse. Är ändå inte det rätt så orättvist?

Igår hade jag en fredagskväll som var utöver det vanliga, jag började eftermiddagen med att städa, byta sängkläder, körde någon maskin tvätt osv (vilket inte är något som jag brukar priotera en fredagskväll), sedan lade jag mig och läste i någon timma, började rensa bland lite grejer, fyllde btw nästan en hel träningsväska med lösögonfransar *blink, blink*, sedan kollade jag ungefär 15min på idol, var visst final och det var det första idolavsnittet jag tittade på i år.

Åt sedan middag med mamma och Micke, känns som det var ett tag sedan man gjorde något sådant. Halvt som halvt uttråkad så åkte jag över till brorsan en stund, var ganska halvdött där med. Åkte sedan vidare till Marcus, det var någon form av förfest där, körde upp gossarna till krogen och sedan så begav jag mig hemåt och sov. Mhmm.. Så skönt!

Med andra ord, det är inte ofta en fredagskväll får gå utan att jag träffar några vänner (bortsett från trippen till brorsan och Marcus). Tanken var att jag skulle iväg och träffa Moa x2, Erika och Maria men när en utav tjejerna blev sjuk och någon inte längre kunde hänka på så rann det ur sanden, roligare och ses när alla kan! : )
Men min fredagskväll var väldigt skön. Desto mindre skönt idag med huvudvärken, fattar liksom inte varför jag har de?

Idag har jag tvättat bilen (hurtiga jag, nej inte hela sanningen - åkte in i en biltvätt som jag har traumatiska upplevelser ifrån sen jag var liten, klarade mig ändå rätt bra. Vågade sitta och titta under nästan hela tvätten, samt så fick jag lite svårt att andas när alla maskiner börja surra och kom emot mig… Hm.. Men kan ändå medge att jag fortfarande tycker det är fruktansvärt obehagligt men jag är på väg att bli vuxen även när det gäller biltvättar, fast vad gör man inte för sin far? Åker och tvättar hans bil. ha ha ), har även träffat brorsan som hade en rejäl oflyt igår och blev påpucklad av några idioter, totalt misshandlad. Har kollat till han efter hans timmar på akuten i natt, han är väl inte så snygg må jag då säga, näsan är sne, blått öga, fina märken som säkert blir charmiga ärr.

Eftersom jag var “duktig” redan igår och städade så slapp jag det idag, tackar jag mig själv för. Åkte även förbi den gröna skylten, handla med mig lite godis som jag sen lite senare tänka förtära med fint och trevligt folk. Kan bli en bra lördag trots allt.. =)

Kvällen börjar hos mig och vi får se var vi avslutar den.



Om man kanske skulle lägga sig och läsa lite ihopp om att ens huvudvärk kan dämpas så man sedan orkar att hoppa jämfota in i duschen.
Vi ses alla fans!
Ha ha ha  = )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0