Snart ett nytt år .

Nu, några dagar senare så kan jag andas ut, luta mig tillbaka och njuta av några dagars ledighet.
Återkommer i morgon, skriver av mig lite innan det är dags för återigen ett nyårsfirande, känns nästan som det var igår då vi var samlade och skålade in det dåvarande nya året som nu redan är förbi.

Denna vecka som varit har gått väldigt fort, förutom timmarna på jobbet som har segat sig frammåt. Igår åkte nästan hela ligan med för att inhandla allt inför morgondagen, måste medge att vi hade ett ganska så fint teamwork.
Onsdagen blev det lite vardagslyx, jag och Kajsa gick iväg och fixade naglarna. Blev mycket nöjd!! Vi tog även ett varv på stan vilket ganska fort blev långtråkgt ; )

I måndags hade jag mitt alldra sista julfirande som förblev hos farmor och farfar, har nog redan nämnt det men hela släkten på pappas sida var där, det var rätt trevligt och känns lite mysigt när det fortfarande görs "barn"bord, där vi alla är vuxna. Eller ja, över 18 år ialf.
Det togs olika familjekort som lille farmor så gärna ville ha (så söt) och det var allmänt trevligt, roligt att få lite barndomsminnen då alla var samlade. Och vem vet, kanske det var sista gången?

Nu ska jag krypa till sängs, måste vara utvilad och hinna med allt innan det är dags att fira in de nya året.
Gillar när man får krypa ner i en reddan uppvärmd säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0